Saturday, April 4, 2009

安全感

我失去了很多的安全感。。
在各种方面。。
昨晚,好倒霉,宿舍停电。。
我找不到任何人。。周围黑暗一片。。
我没有蜡烛电筒。。
没有朋友。。
找不到任何人。。
静静的。。
好恐慌无助。。
今天,约了朋友出去逛街。
我不想呆在房间里孤孤单单一个人。
不然会想东想西。。
结果今天。。
他妈的。。bkt bintang不再安全了。。
很多马产在那里聚集。。
结果我和我朋友经过时,
有3个马产迎面而来。
经过我身旁。
手快速的捏了我屁股
他妈的。。我顿时吓倒,很生气。
我朋友跟在我后面。
目睹一切,根本就傻了眼。
我转回头,气得像追上去,
可是我不敢,周围都是他们的人
我看有一百个。。
结果他看着我笑。。
他妈的,如果当时周围没有他们的人,
我一定抓住他,要嘛道歉,要嘛报警。。
很生气,很委屈,很伤心,很无辜咯。。
然后,今天,喉咙痛得不得了。。
头又很痛,应该是病了。。
痛苦啊。。
为什么我那么可怜啊~
啊啊啊啊啊啊啊啊啊~

4 comments:

  1. So unlucky incident...
    U must be sad enough.. Ya? These kind of thing hard to be avoided.. Maybe just can reduce the probability of it from happening.. Just take as experience and more beware next time la.. Go out with more friend.. Find more friend..

    ReplyDelete
  2. thanks..
    oh yea so unlucky..
    sad enough when all these things happened on me..
    that time suddenly feel like omg what the hell whats going on?why im so pity?
    oh yea go out with more friends..im trying now..
    i dont wanna be alone..

    ReplyDelete
  3. Ya... Learn how to accept the rise and fall of ur life la.. U also many friend la.. Wont alone la.. Ur life is colourful.. ^^

    ReplyDelete
  4. yea~i should take it easy...
    haha friends are so important for me..
    yea i want a colourful life..
    thanks..
    p/s:do i know u?

    ReplyDelete